11 Ocak 2011 Salı

HS GROUP


Misyonumuz
 
            Kartlı üye sistemimizin sunduğu bilgi ağı avantajını verimli bir şekilde kullanıp,  bu sayede tüketici profili hakkında elde edilen detaylı verilerden yararlanarak hedef kitle ile en iyi iletişimi sağlamak.

Vizyonumuz
 
           Maksimun tüketici memnuniyeti sağlarken iletişim sektöründeki hizmet alanlarımızı zenginleştirmek.

Değerlerimiz
 
           Dürüstlük, en doğru bilgiyi üyelerimizle paylaşmak, yeniliğe ve gelişime her zaman açık olmak, dinlemek ve üyelerimizin sorunlarına çözüm bulmak, insanlara empati ve hoşgörü ile yaklaşmak, koşulsuz üye memnuniyetini sağlamak, hep daha iyiyi aramak, bilgi transfer yönetimini sıfır hata ile ilkesi ile uygulamak.

Amaçlarımız
 
           İletişim araçlarını kullanarak hizmet sektöründe en etkili çözümü sağlamak, üyelerimizin her konuda ve her zaman güvenle danışabilecekleri bir kurum olmak, hizmet bilincini geliştirerek, gelecek nesillerin daha bilinçli ve bilgili olmasını sağlamak, hizmet sektörünün yapılanmasını organize etmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder